אפליקציות הכרויות – שאלות ותשובות עבור ההורים

אפליקציות הכרויות – שאלות ותשובות עבור ההורים

בפעם הבאה שההורים שלנו שואלים אותנו שאלות מעצבנות על חיי הדייטים שלנו – במיוחד כשהם כרוכים בהקשר החמקמק מתמיד של אפליקציות וכל האנשים המפחידים ברשת, כדאי לנו לזכור שגם אנחנו שאלנו הרבה מאוד שאלות כפעוטות. ("מדוע השמיים כחולים", למשל. "איך נולדים תינוקות?"). בטח, להורים יכול להיות כישרון לשאול שאלות עם תשובות כל כך ברורות שהתגובה המיידית שלנו היא לנמנם במקום, אבל מבחינה טכנית, אחרי שנים של "למה זה…" , אנחנו די חייבים להם תשובות.

כדי למנוע תסכול וכדי לשלם חזרה להורינו את התובנות המגיעות להם, החלטתי להכין שאלות נפוצות אותם ניתן לספק לאילו שטיפלו בנו כילדים. בכל פעם שאתם לא יכולים להתמודד עם שאלה זו או אחרת בלי לתלוש את עור הפנים , הפנו אותם למדריך זה.

מודגש = שאלות הדמות ההורית
כל השאר = התשובות הרגועות שלכם

 

"אני תמיד שומע אנשים אומרים 'החלקתי ימינה'. מה זה אומר?"

בעולם אפליקציות הדייטים, "החלקה שמאלה" פירושה שאתה אומר "לא תודה" לדייט פוטנציאלי. בעוד ש"החלקה ימינה "פירושה שאתה אומר משהו בכיוון של

  • "למה לא – יש לי מקום לעוד פוטנציאלי אחד/ת לפחות" או
  • "מוזר, אני חושב/ת שאני מכיר/ה את האדם הזה – מעניין מה הם חושבים עלי" ועד
  • "כן, בבקשה!"

המונח עצמו הפך לחלק מהלקסיקון שלנו: "להחליק ימינה" למישהו בחיים האמיתיים פירושו שאתה אוהב אותם, או חושב שהם אטרקטיביים.

 

"איך אתה יודע שהאדם אינו איזה מטורף?"

ובכן, אתה עושה את המחקר שלך. כל מה שאתה צריך זה את תיבת החיפוש של גוגל וכמה דקות פנויות. חלק מהאפליקציות דואגות לבדוק את האנשים בעצמם דרך טלפון או שיחות וידאו כך שקל יותר לטפח מחזרים פוטנציאליים.

 

"מה זה פייק?"

כשמישהו משתמש בזהות אחרת לגמרי מזו האמיתית. אם אתם משוחחים אחד עם השני זמן מה, והוא או היא לא ייפגשו באופן אישי או יסכימו לאיזה זום /וידאו צ'ט, זה בדרך כלל סימן שמשהו מסריח פה בעסק.

 

"מה אם מישהו שאנחנו מכירים יראה אותך באפליקציות האילו?"

ובכן, למעשה, זה דבר טוב: הוא יוכל להעיד עלי או לחשוף אותי לאנשים נוספים. זה גם מספק נקודת פתיחה נהדרת לשיחות חולין. ככל הנראה אתם אכן תפגשו מישהו שאתם מכירים במוקדם או במאוחר, אז פשוט תכינו את עצמכם.

 

"אוקיי, אז מוצאת מישהו שאת אוהבת. אז מה?"

פשוט מדברים! מתחילים את השיחה כאילו נפגשהו בבית קפה או בארוע חברתי. אותן שורות פתיחה נדושות עובדות גם פה. "איך היה סוף השבוע שלך?" זה ללכת על בטוח, או אם מדובר במחפשים הרפתקנים יותר אולי : "האם את מעדיפה להיות כפית גדולה או כפית קטנה?"

 

"הם יכולים לראות אותך דרך הטלפון?"

לא אבא

 

"לא מדברים שם כל הזמן על סקס?"

הממ, אולי קצת. וכמו תמיד אני לא מרשה לכם לדבר איתי על סקס

 

"את לא מפחדת לפגוש אותם?"

לא יותר ממב שאני מפחדת בכל דייט ראשון אחר שעלול להיות אסון. אתם דואגים ליידע איזו חברה את הזמן, והמיקום לכל מקרה – במיוחד אם את חושבת שתרצי לחתוך במהירות.

 

"אני יכולה לראות את הפרופיל שלך?"

לא אמא.

 

"מי מציע למי להיפגש?"

זה תלוי. זה דמוקרטי, לא ממש משנה, ובסופו של דבר זה מי שנמאס לו ראשון משיחות חולין.

 

"אז פגשת מישהו מזה?"

אילו כל השאלות שיש לנו זמן להיום! אמא, אבא, סבתא, אהבת אותכם!

,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.